
REFERENCES
References from our customers
We process every data recovery job with extreme confidence. This is the reason why we will not publish the names of our customers.
Here you can read references from some Dutch and Belgium customers who did not object sharing their excellent experience with others:
"Mijn 1 jarige dochter mepte laatst een externe harde schijf van tafel, met als gevolg dat deze kapot was. Aangezien ik filmmaker, fotograaf ben stond hier belangrijke en unieke data op. Ook privé foto’s en filmpjes van mijn gezien die van onschatbare emotionele waarde zijn. Ik werd door een vriend gewezen op DRS als goede en goedkope partij. Naast dat alle data recovered is, ben ik ook blij met de manier waarop Emil Hristov mij op de hoogte hield van alle vorderingen. Altijd uiterst vriendelijk en bereid te helpen. DRS scoort wat mij betreft op zowel kwaliteit, service en prijs een hele dikke voldoende!"
09-09-2019, Jimmy Fock
"Mijn externe HD was defect geraakt vanwege een verkeerde voeding. Na verschillende bedrijven benaderd te hebben, bleek DRSBulgaria verreweg de goedkoopste. Communicatie vlot en adequaat. Alle data van mijn HD kon gerecoverd worden. Kortom, ik kan DRS Bulgaria van harte aanbevelen."
26-08-2019, Arjan S. Bennekom
"Onlangs liet ik mijn harde schijf vallen waardoor de schijf alleen nog wat vreemd geluid produceerde en niet meer herkend werd door de laptop. Lichte paniek, want alle foto's en filmpjes van mijn kinderen stonden daar op en ik had geen back-up. Na rondvraag bij diverse mensen kreeg ik tips om het bij een data recovery bedrijf te proberen. De prijzen die Nederlandse bedrijven vragen zijn nogal hoog, dus ik ging op zoek naar een alternatief. DRS Bulgaria werd een paar keer getipt in (oude) topics die ik online vond. Op de website stonden ook een paar referenties en uiteindelijk heb ik Emil een e-mail gestuurd. Ik kreeg binnen 24 uur al reactie in het Nederlands terug. Na zijn antwoorden op mijn vragen had ik vertrouwen in DRS Bulgaria. Ik vond het best een stap om mijn harde schijf op te sturen, daarom wilde ik dat het er zo snel mogelijk zou zijn zodat er zo min mogelijk mis kon gaan onderweg. Ik heb het maandagavond via DHL verstuurd, woensdagmiddag was het bij Emil en vrijdag kreeg ik het bericht dat alles gered kon worden. Die dag nog heb ik betaald en dat weekend kon ik al mijn foto's en filmpjes weer downloaden. Emil is iemand met verstand van zaken, reageert snel op je vragen en werkt lekker snel. Heel fijn! "
01-03-2019, D. van Driel, Doesburg
Deze zomer maakte ik de reis van mijn dromen: 3 weken rond trekken in West-Amerika. Ik droomde er al jaren van. En het werd ook een reis om U tegen te reizen. Thuis had ik mijn foto’s ingeladen in mijn computer maar stelde de back-up steevast uit. Tot op het moment dat ik wil back-uppen en dat mijn externe harde schijf uit mijn handen floept en keihard op de grond terecht kwam. Daarna kwam er alleen maar een klikkend geluid uit maar de schijf laadde niet meer in. Ik was in zak en as. In België snelde ik naar een computerlabo, maar ze konden me niet helpen. De schijf was kapot en dus voor de vuilbak. Mijn schoonbroer vertelde me over DRS en ik waagde mijn kans. Ik stuurde mijn kapotte schijf op en binnen de kortste keren kreeg ik bericht van Emil dat hij mijn foto’s had kunnen redden. Met zijn magie kon hij al mijn bestanden op mijn schijf terug vinden, terwijl me 2 weken daarvoor was gezegd dat mijn schijf voor de schroothoop was. Ik was in de zevende hemel! Een prachtige service, super vriendelijke en gedienstige man. Geen vraag te veel, geen mail die hij niet beantwoordde - God weet dat ik er veel heb gestuurd, ik ben nu eenmaal blond en totaal geen computer genie :-) Waag je kans, een kapotte schijf of computer is toch niets meer waard en hier brengt die man ze weer tot leven. Dus doen!"
02-12-2018, E.S., België
"Wat een fijne communicatie en vlotte service. DRS Bulgaria, ik ben meer dan tevreden! Mijn externe HD-schijf kon bij de winkel niet meer worden gerepareerd, en toen kort nadien ook mijn computer crashte, dacht ik mijn bestanden en foto's van de afgelopen jaren nooit meer te kunnen bemachtigen. Maar niets was minder waar: door de uitstekende service van DRS werd het probleem verholpen en werd ik keurig in de gelegenheid gesteld om mijn bestanden weer veilig te herstellen. En dat binnen een week en voor een schappelijke prijs, aanzienlijk minder dan dat ik in Nederland zou zijn kwijt geweest. Een dikke pluim voor jullie vakwerk."